Az oldal néhány funkciója egy rendszerfrissítés miatt egy ideig nem volt használható.
Ezeket javítottuk, így minden a megszokott medrében megy tovább.
Ha mégis talál valaki valamilyen hibát, kérjük tudassa velünk a Visszajelzés oldalon! Köszönjük!
FeryStore - Tudnivalók

A FeryService.hu FeryStore szolgáltatását csak és kizárólag regisztrált felhasználók vehetik igénybe.

Lehetőleg a személyes átvételt javaslom, főleg a terjedelmesebb és az értékesebb darabok esetében.

Magánszemélyként értékesítek, igy a törvény értelmében garanciális kötelezettségem nincs, de amennyiben ilyen jellegű gond merül fel, megpróbálom minkét fél számára megnyugtatóan rendezni a problémát.
Amely készülékre van esetlegesen garancia, azt külön feltüntetem.

Amennyiben utánvéttel kéred a megvásárolt terméket, számolj a postai utánvét költségével. Nagyobb volumenű vásárláskor, állom a postaköltséget, de az utánvét költségét nem. Ez mindig egyéni megegyezés kérdése.

Egy kitétel van: Amennyiben utánvéttel kéred a csomagot, és nem veszed át, többet arról a névről, címről, E-mail címről az oldal nem fogad el megrendelést.

Az előre utalás a leggyorsabb és legolcsóbb módszer, választhatod ezt is, nem érdekem néhány alkatrész árával meglépni. Minden esetben értesítést küldök a csomag feladásáról, és küldöm a feladóvevény másolatát is, így amennyiben a posta elkeveri, náluk tudsz érdeklődni. Általában a megrendelés napján, de legkésőbb 2 munkanapon belül postázom a küldeményt.

Ezen eladó cuccok egy részét megtalálod a Vaterán is és ott láthatod eddigi eladásaim értékelését is.

Csomagolásra csak akkor számolok fel költséget, ha az valós költségként jelentkezik, tehát ha buborékfóliás, vagy különleges csomagolást igényelsz.

A csomag elküldése előtt, bármikor lemondhatod a rendelésedet, de miután már úton van a csomag akkor természetesen elvárjuk a csomag átvételét.

A vásárlás lebonyolítása után, megírhatod véleményedet az oldalon ezt bárki láthatja. Az oldal ezen részét, nem töröljük - kivéve lásd lentebb - ezt később bárki olvashatja.

Kérlek a hozzászólásodat az általánosan elfogadott, moderálási feltételek szerint fogalmazd meg. Az obszcén kifejezésekkel tarkított, vagy rasszista tartalmú vélemény nyilvánításokat, káromkodásokat azonnal moderáljuk vagy töröljük.

FeryService

A FeryStore működését tekintve egy webáruház.

1. lépés: bejelentkezés
A FeryStore használatához a legelső lépés az oldalra történő bejelentkezés.
Ehhez pedig megerősített regisztrációval kell rendelkezni.
Ha nincs felhasználóneved a FeryService.hu-n Kattints ide...

2. lépés: termék típus kiválasztása
A termékek kategóriákba vannak rendezve.
Első lépésben a kívánt típust kell megtalálnunk.
Ilyen lehet pl. műszerek, alkatrészek stb...
Ha kiválasztottuk a típust, kiválaszthatjuk a terméket.

3. lépés: termék kiválasztása
A kategóriákon belül vannak listázva a termékek.
Több paraméter szerint is lehet a listát rendezni.
Ezeket kiválasztva tudjuk a kategória tételeit szűrni.
Miután megtaláltuk a terméket, beletehetjük a kosarunkba.

4. lépés: termék belehelyezése a kosárba
Mielőtt a kosárba helyeznénk a terméket meg kell adni hogy hány darabot
rendelünk belőle. Ha megadtuk a darabszámot, kattintsunk a "Kosárba" gombra.

5. lépés: a kosárban levő tételek rendezése
Az oldalon minden felhasználónak van egy bevásárlókosara.
Ezt az oldal a felhasználó kijelentkezése, az oldal bezárása után is megjegyzi,
így nem kell a kosarat többször újragyűjteni.
A kosárban megadható, megváltoztatható a rendelni kívánt tételek
darabszáma, a kosárban levő tételeket is itt lehet kivenni abból.
A "Kosár frissítése" gombal alkalmazhatja a változtatásokat.
A termékek elérhetősége színekkel van jelölve.
Ha a tétel piros, a kosárba több darab van mint amennyi az elérhető mennyiség.
Ebben az esetben a Kosár frissítésével a darabszám a max. kapható mennyiségre frissül.
Ha viszont a tétel sora szürke, a termék nem kapható.
Ilyenkor viszont a tétel törlődik a kosárból, ugyan úgy mint
a sorok végén Piros X-el megjelölt tételek.

6. lépés: rendelés feladása
A rendelés nem egy "átlagos" webáruház folyamatával folytatódik.
A "<< Rendelés feladása >>" gombra kattintva a rendelés nem történik
meg azonnal. A következő lépésben még két lehetőség közül választhatunk.

7. lépés: a rendelés megerősítése vagy törlése
A gombra kattintással a rendelés csak rögzítve van, a feldolgozás nem kezdődik meg.
A regisztrált e-Mail címre egy e-Mailt küld a rendszer, amelyben a rendelt tételeket,
a végösszeget és egy a rendelést Megerősítő, és egy a rendelést Törlő link található.
Itt még lehetőség van a rendelés törlésére.
Ha a "Rendelés megerősítése" linket nyitja meg, a rendelés feldolgozása elindul.
Ettől az időponttól számítva 1-3 napon belül felvesszük a kapcsolatot a rendelővel a
további részletek egyeztetésére.
Amennyiben a "Rendelés törlése" linket nyitja meg a rendelés azonnal törlődik.
A rendelés viszont még a rendelés előkésztése előtt, "Feldolgozás" státuszban még
törölhető.